Websitez.cz | Ilustrace - Demografické cílení

Inzerce na internetu, která dává smysl

Nakopneme Vaše podnikání pomocí PPC kampaně

Web již máte, pojďme se nyní podívat co dále..

Websitez.cz | Ilustrace - PPC kampaně

Co jsou PPC kampaně?

Váš web dále doporučujeme podpořit reklamou na internetu, například PPC kampaněmi. Jedná se zejména o textové proklikové kampaně ve vyhledávání Googlu a Seznamu a textové nebo bannerové kampaně v jejich Obsahových sítích. PPC kampaně na Googlu a Seznamu jsou jednou z nejúčinnějších a nejrychleji působících forem internetové reklamy.

Websitez.cz | Ilustrace - geografické cílení inzerce

Jak Vám pomůže PPC kampaň?

PPC kampaně Vám pomohou získat zcela nové poptávky z internetu, posílit povědomí o značce, oslovit současné zákazníky nebo například zpropagovat Vaše služby nebo produkty pouze v určité lokalitě. Inzerci lze také zobrazit pouze určitému demografickému okruhu potenciálních zákazníků. Proklikové kampaně spouštíme ve všech oblastech Česka a Slovenska.

Jak Vám pomůže PPC kampaň?

PPC kampaně Vám pomohou získat zcela nové poptávky z internetu, posílit povědomí o značce, oslovit současné zákazníky nebo například zpropagovat Vaše služby nebo produkty pouze v určité lokalitě. Inzerci lze také zobrazit pouze určitému demografickému okruhu potenciálních zákazníků. Proklikové kampaně spouštíme ve všech oblastech Česka a Slovenska.

Websitez.cz | Ilustrace - geografické cílení inzerce
Websitez.cz | Ikona - Cílení

Přesné cílení

Online reklama je lépe zacílitelná než reklama v klasických mediích.

Websitez.cz | Ikona - Měření

Dobře měřitelné

Systémy pro správu PPC kampaní poskytují relevantní data o výkonu.

Websitez.cz | Ikona - Rychlé spuštění

Rychlé spuštění

Menší PPC kampaně jsme schopni připravit a spustit do 5 dnů.

Websitez.cz | Ikona - Reporting

Měsíční reporting

Každý měsíc dostanete report s výkonem kampaní a doporučením.

PPC je zkratka slovního spojení Pay Per Click (platba za proklik).

Internetová reklama je na vzestupu

Vývoj podílů výdajů na reklamu v jednotlivých typech medií v ČR (relativně)

Výdaje na reklamu v klasických mediích zaznamenávají pokles na úkor internetové reklamy (kromě televize). V roce 2019 je očekáván 14% růst výdajů do online reklamy. Buďte u toho a investujte do dobře měřitelné internetové reklamy.

Zdroj: SPIR (inzertnivykony.cz)

Websitez.cz | Graf - výdajů na reklamu v jednotlivých typech medií v ČR (relativně)

Konzultace zdarma

Zašlete nám Vaše příjmení, adresu webu a Vaše telefonní číslo. Zavoláme Vám zpět do 24 hodin.

  • Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů pro vyřízení Vaší poptávky.

Kam dále?